Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal? Kam se obrátit s reklamací, případně pozáruční opravou?
Přístroj k opravě je nutné dopravit osobně či poštou na adresu:
HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.
Pokud je přístroj v záruce, je pro hladký průběh reklamace nutné dodat spolu s přístrojem kopii kupního dokladu, originál záručního listu a vyplněný formulář k reklamaci zboží (Formulář - reklamace (závada při převzetí), Formulář - reklamace (závada v záruční době)) prosím linky, případně průvodní dopis, který bude obsahovat popis závady. Pokud se jedná o pozáruční servis, uveďte do průvodního dopisu kontaktní telefon, na kterém budeme moci zkonzultovat cenu opravy. Reklamace jsou vyřizovány do 30ti dní ode dne přijetí a odesílány zpět poštou s písemným vyjádřením.