Časté dotazy
O společnosti HÖGNER s.r.o., objednání zboží, doprava a platba
- Je společnost HÖGNER s.r.o. spolehlivou společností?
- Kde je možné koupit nebo objednat produkt Ocean-CARE, kolik stojí a je možný nákup na splátky?
- Jak je přístroj Ocean-CARE balený?
- Jak probíhá distribuce produktu Ocean-CARE?
- Je možný osobní odběr zboží v sídle firmy HÖGNER s.r.o.?
- Je možné zasílání produktu Ocean-CARE i mimo ČR?
- Je možné zboží zaplatit předem (zálohová faktura)?
- Jaký je rozdíl mezi přístrojem Ionic-CARE Ocean H4 a Ocean-CARE H4?
Údržba zvlhčovače vzduchu a doporučení k používání
- Pro jak velký prostor je zvlhčovač určen?
- Jak často je potřeba měnit vodu v nádržce a demineralizační filtr?
- Můžou se do nádrže s vodou přidávat vonné oleje či jiné esence?
- Z čeho se skládá údržba přístroje a jak často je potřeba ji provádět?
- Může být zvlhčovač používán v blízkosti dětí a zvířat?
- Jaké je vhodné umístění přístroje v místnosti?
- Jaké jsou rozměry přístroje Ocean-CARE a jak je napájen?
Reklamace a řešení problémů
- Jaká je životnost přístroje Ocean-CARE a jaká je na ně záruka?
- Jak mám postupovat, když se přístroj porouchal? Kam se obrátit s reklamací, případně pozáruční opravou?
- V případě, že bude klient se zbožím nespokojen, vrátíte mu peníze?
Ochrana osobních údajů
Soubory ke stažení
Povinné informační oznámení podle zákona o evidenci tržeb
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."