Jak probíhá distribuce produktů Ocean-CARE?
V případě, že je zboží skladem, je odesíláno klientům maximálně do 3 pracovních dnů od zadání objednávky. V případě, že zboží není skladem, je informace o termínu distribuce uvedena v objednacím formuláři, nebo Vám termín distribuce sdělí operátoři na telefonické lince 841 999 999. V případě delší prodlevy s dodávkou zboží jsou zákazníkům rozesílány informační SMS zprávy a e-maily.
Zboží je v rámci ČR standardně odesíláno službou České pošty "Balík do ruky". V pracovní dny probíhá doručení obvykle do 24 hodin od odeslání zboží (dle OP Česká Pošta s.p.). Další variantou je osobní vyzvednutí v síti Uloženka a Uloženka partner.
Datum doručení zboží zákazníkovi avizované na stránce Objednávka je pouze orientační. Naší společností jsou zásilky odesílány tak, aby byl splněn uvedený termín doručení v souladu s obchodními podmínkami smluvních přepravců a uvedených služeb. Nejsme však schopni ovlivnit případné nedostatky třetích stran při doručování zboží zákazníkovi (např. dopravní situace/technická omezení/překážky/vyšší moc atp.).